Inloggen

Nieuw bij PeterPrint?
Account aanmaken

Heb je een klacht?

We hopen natuurlijk altijd dat je superblij bent met je drukwerk. Is er toch iets misgegaan? Dan helpen we je graag verder. Drukwerk is geen makkelijk product dat we zo uit de schappen halen. Het is altijd maatwerk. En er kan altijd iets mee gebeuren, of dat nu tijdens het drukken, afwerken, verpakken of versturen gebeurt. Maar we willen wel dat jij perfect drukwerk ontvangt! Daarom vertellen we hieronder hoe we omgaan met verschillende soorten klachten.

  • Fout in het drukwerk. Bijvoorbeeld: kleuren niet correct, niet netjes gesneden, niet goed afgewerkt, afwerking vergeten of beschadigd geleverd.

    1. Stuur ons een mailtje (info@peterprint.nl of info@peterprint.be) met duidelijke foto’s waarop de klacht goed te zien is.

    2. Geef ook even je bestelnummer door zodat we weten bij welke bestelling dit hoort.

    3. Geef aan hoeveel exemplaren niet bruikbaar zijn.

    4. Wees zo specifiek mogelijk in je mail, zodat we de klacht snel kunnen oplossen.
    Als de fout aan onze kant ligt, drukken we de verkeerde exemplaren opnieuw voor je met extra zorg en prioriteit. Het kan zijn dat we vragen om de foutieve exemplaren terug te sturen om de klacht goed te beoordelen. In dat geval ontvang je van ons een pakketlabel, zodat je het gratis retour kan sturen.

    Het is belangrijk dat je het drukwerk niet gebruikt als je niet tevreden bent. Als je het drukwerk toch gebruikt, dan kunnen we namelijk ook niets voor je oplossen en/of compenseren.

  • Vertraging bij de verzenddienst. Bijvoorbeeld: pakket verkeerd gesorteerd, niet op tijd ingescand, door drukte niet op tijd geleverd.
    Onze pakketten worden afgeleverd door pakketdiensten zoals DHL. Hier hebben we helaas geen invloed op. Als je pakketje hierdoor vertraging oploopt dan nemen we graag even contact met DHL op om te zorgen dat je pakketje alsnog zo snel mogelijk bij je aankomt.
  • Vertraging in onze productie. Bijvoorbeeld: bij storingen, calamiteiten, afkeuren bij controle of extreme drukte is je pakketje niet op tijd verzonden vanuit ons.
    We streven ernaar om alle pakketjes op tijd te versturen. Elke ochtend controleren we of alle pakketten de avond ervoor de deur uit zijn gegaan. Als dit niet zo is, dan laten we dit altijd even netjes weten. We proberen het dan alsnog zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

Andere klacht?

Heb je een klacht die hier niet bij staat? Neem dan even contact met ons op. We kijken er graag even naar.

Levertijd en vervolgschade

We communiceren altijd een verwachte leverdatum. We doen er alles aan om deze datum ook na te komen. Maar we kunnen dit nooit 100% garanderen, omdat we niet het hele proces in eigen hand hebben, zoals de levering. We zullen ons altijd inzetten om je klacht op te lossen, maar we zijn nooit verantwoordelijk voor eventuele vervolgschade.