Inloggen

Nieuw bij PeterPrint?
Account aanmaken

Mijn drukwerk is niet netjes gesneden, wat nu?

Dat is vervelend! We proberen je drukwerk altijd zo netjes mogelijk te schoonsnijden. Maar er kan altijd wat snijverschil zijn door de snijmarges waar we mee te maken hebben. We vragen in de aanleverspecificaties altijd om je bestand te voorzien van 3mm afloop rondom. Op deze manier is voorkomen we het risico en de zichtbaarheid van de snijmarge. Bij een kader rondom je bestand dat overal even breed moet zijn is dit een stuk ingewikkelder. We vertellen je alles over in deze blog over kaders.

Vind je dat we toch echt niet goed gesneden hebben? Neem dan contact met ons op en stuur meteen een foto mee zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. Dan lossen we dit zo snel mogelijk met je op.

Categorie: klachten

Ben je hiermee geholpen?
Gerelateerde vragen
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, hoe kan ik een klacht indienen?

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We gaan er alles aan doen om het met je op te lossen. We kunnen je het...

Toon alle informatie
De kleuren zijn anders gedrukt dan op mijn scherm, hoe kan dat?

Je beeldscherm is opgebouwd uit RGB-kleuren en wordt van achteren belicht. We drukken CMYK-kleuren op papier, dat...

Toon alle informatie
Ik ben niet tevreden, kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wat vervelend dat je bestelling niet naar wens is! Dit willen we graag voor je oplossen.

Omdat we een maatproduct...

Toon alle informatie