
Betaling en factuur - Veelgestelde vragen
-
Als je een bestelling hebt geplaatst, kan je inloggen in je account om de status te volgen. Ga hiervoor naar je... Lees meer
-
We hebben veel verschillende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa, SOFORT Banking, PayPal en... Lees meer
-
We leveren in Nederland, België en Duitsland. Als je als bedrijf vanuit België bestelt dan rekenen we geen BTW als... Lees meer
-
Standaard kan je alleen vooruitbetalen. We kunnen je account wel omzetten, zodat je ook op rekening kunt bestellen.... Lees meer
-
Na het afrekenen ontvang je een mail met een bestelbevestiging en in een andere mail de factuur. Mail niet... Lees meer
-
Het factuuradres van een bestelling die al geplaatst is, kan je niet zelf wijzigen. Laat het ons weten als je dit... Lees meer
-
Nee, we sturen nooit een pakbon of factuur met de bestelling mee. De factuur ontvang je per e-mail en kun je... Lees meer
-
Als we je order hebben geannuleerd, wordt de terugbetaling meteen in gang gezet. Afhankelijk van je bank en... Lees meer
-
Als je de bestelling al had betaald, dan storten we dit zo snel mogelijk terug. Afhankelijk van je bank kan dit een... Lees meer
-
PeterPrint is een Nederlandse onderneming en is ook actief in België. Daarnaast kan je ook vanuit Duitsland bij ons...
Lees meer -
Sommige drukwerkproducten vallen onder het lage (9%) BTW-tarief in Nederland. Maar omdat we als online drukker de... Lees meer