Toggle Nav
We merken dat het momenteel erg druk is bij de transportbedrijven. Het kan zijn dat je pakketje er een dag langer over doet dan je gewend bent. Excuses!

Betaling en factuur - FAQs

  1. Als je een bestelling hebt geplaatst kun je inloggen om de status te volgen. Ga naar je account en vervolgens naar beste...
    Lees meer

  2. We hebben veel verschillende betaalmethodes: via iDeal, MisterCash, MasterCard, Visa, PayPal en in sommige gevallen op r...
    Lees meer

  3. We leveren in Nederland en België. Als je als bedrijf vanuit België bestelt dan rekenen we geen BTW als je een correct...
    Lees meer

  4. Standaard kun je alleen vooruitbetalen. We kunnen je account omzetten zodat je ook op rekening kunt bestellen. Daarvoor...
    Lees meer

  5. Na het afrekenen ontvang je een mailtje met een bestelbevestiging en in een apart mailtje de factuur. Mailtje niet ontva...
    Lees meer

  6. Het factuuradres van een bestelling die al geplaatst is kun je niet zelf wijzigen. Laat het ons even weten als je dit aa...
    Lees meer

  7. Nee, we sturen nooit een pakbon of factuur met de order mee. De factuur ontvang je per e-mail en kun je eventueel bij je...
    Lees meer

  8. Als we je order hebben geannuleerd wordt meteen de terugbetaling in gang gezet. Afhankelijk van je bank en betaalmethode...
    Lees meer

  9. Als je de bestelling al had betaald dan storten we dit z.s.m. terug. Afhankelijk van je bank kan dit een paar dagen dure...
    Lees meer

  10. PeterPrint is een Nederlandse onderneming en ook actief in België. Daarnaast kan je ook vanuit Duitsland bij ons bes...
    Lees meer


  11. Sommige drukwerkproducten vallen onder het lage (9%) BTW-tarief in Nederland. Omdat we als online drukker de inhoud niet...
    Lees meer

Niet gevonden waar je naar op zoek bent? Probeer het eens via de zoekbalk:

Terug naar veelgestelde vragen