Bezig met laden...

Maak een PeterPrint account aan! Met dit account kun je heel snel oude bestellingen, offertes en de status van een bestelling bekijken. Ook kun je met één druk op de knop een oude order opnieuw bestellen.

Betaling en factuur - Veelgestelde vragen

  1. Als je een bestelling hebt geplaatst, kan je inloggen in je account om de status te volgen. Ga hiervoor naar je... Lees meer

  2. We hebben veel verschillende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa, SOFORT Banking, PayPal en... Lees meer

  3. We leveren in Nederland, België en Duitsland. Als je als bedrijf vanuit België bestelt dan rekenen we geen BTW als... Lees meer

  4. Standaard kan je alleen vooruitbetalen. We kunnen je account wel omzetten, zodat je ook op rekening kunt bestellen.... Lees meer

  5. Na het afrekenen ontvang je een mail met een bestelbevestiging en in een andere mail de factuur. Mail niet... Lees meer

  6. Het factuuradres van een bestelling die al geplaatst is, kan je niet zelf wijzigen. Laat het ons weten als je dit... Lees meer

  7. Nee, we sturen nooit een pakbon of factuur met de bestelling mee. De factuur ontvang je per e-mail en kun je... Lees meer

  8. Als we je order hebben geannuleerd, wordt de terugbetaling meteen in gang gezet. Afhankelijk van je bank en... Lees meer

  9. Als je de bestelling al had betaald, dan storten we dit zo snel mogelijk terug. Afhankelijk van je bank kan dit een... Lees meer

  10. PeterPrint is een Nederlandse onderneming en is ook actief in België. Daarnaast kan je ook vanuit Duitsland bij ons...

    Lees meer

  11. Sommige drukwerkproducten vallen onder het lage (9%) BTW-tarief in Nederland. Maar omdat we als online drukker de... Lees meer

Niet gevonden waar je naar op zoek bent? Probeer het eens via de zoekbalk:

Terug naar veelgestelde vragen